ANIMS CONXI ! Esperem que vagi molt be


Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Las frases que no te gustaría escuchar en una sala de operaciones

– Mejor guardá eso; lo vamos a necesitar para la autopsia.

– Acepta este sacrificio… ¡Oh Señor de la Oscuridad!

– Oigan, si este es el hígado… ¿eso qué es?

– Enfermera… páseme esa… ¡eh! ¿cómo se llama ese aparato?

– ¡Ay! ¡Se me fue la mano!

– ¡Uf! ¡De nuevo un apagón!

– Uds. saben que pagan muy bien por los riñones.

– ¡Todo el mundo quieto! Perdí mis lentes de contacto!

– Oigan, ¿quién puso esto aquí?

– ¿Pueden hacer que esa cosa deje de latir? ¡Me hace perder la concentración!

– ¡Uf! ¡Detesto cuando se me cae algo aquí dentro!

– Enfermera, este paciente firmó la tarjeta de donación de órganos, ¿no?

– ¡Fuego! ¡Fuego! ¡Todo el mundo fuera!

– No te preocupes, creo que sí está bien afilado.

– ¡Ay, la página 47 del manual no está!

10 comments on “ANIMS CONXI ! Esperem que vagi molt be

  1. Venga Conxi, la operación “rai” irá genial, seguro… lo preocupante será el post-operatorio, descansando tranquilamente!!! Tú sabes lo que es eso de descansar???? (pobre Miguel)….. Un besote.

  2. No patiu, realment no s’opera el genoll, és que li han de canviar la bateria del motoret que porta a dins, li van dir que li duraria tota la vida però amb el ritme que porta només li ha durant un any… aviat tornarà a donar-nos canya!
    Ànims, Conxi!!!

  3. Hola a tothom.
    Ja estic operativa a casa i llegint el munt de missatges !!!! Moltes gràcies a tots pels ànims.
    Tot ha anat molt bé, m’han tret quasi tot el menisc intern ja que estava molt més fet caldo del que es preveia, i s’ha confirmat que tinc el lligamet creuat anterior trencat (crec que desde el 1997…).
    Ara tinc tota la cama envenada fins dilluns i aleshores em posaran algo més xulo i ja començaré amb exercicis…. ara toca fer molta fisio i agafar molta musculatura (més de la que tinc…)per compensar la perdua de menisc i lligament….

    Total que acabaré amb una cama com ROBOCOP !

    Demà ja em deixaré veure per batuka i el dissabte a la festa del cole, això si, el diumenge us toca a vosaltres fer l’entrenament del parc….ja,ja,ja.

    Ah !! Lo millor han sigut les frases que es comenten al quiròfan…ja,ja,ja. Tinc una molt bona per explicar-vos que em va passar a mi mateixa ahir a l’operació…….

  4. Hola Conxi, fins avui no m’he conectat, i m’he assabentat del que t’han fet. Suposo que una meniscectomia amb artroscòpia, desperta amb anestèsia local. Si t’ho dic és per jo ja en porto dues. El problema resideix en les calcificacions que a partir d’ara s’et poden fer. Respecte als lligaments, jo he estat 17 anys amb creuats i laterals trencats a ambdues cames, i sorprenentment els teixits s’han regenerat però laxos. A base d’electroestimulació caldrà adquirir un bon tò muscular que mantingui l’articul.lació en bon lloc.
    Benvinguda al club, som més dels que t’imaginaries. si no et deixes com jo, cap problema…
    M’alegro que no els hagi sobrat res desprès de l’intervenció… Ens veiem dissabte, i ens expliques l’anècdota. Ricard.

Deixa un comentari

